Sluit je met behulp van onze bemiddeling een verzekering af, meld je een schade of bezoek je onze website? Dan verzamelen we gegevens van je. Welke gegevens verzamelen we nou? Wat doen we daarmee en hoe lang bewaren we ze? We zijn daar graag open over.
In onze uitleg over hoe we omgaan met de gegevens die we van je hebben, maken we onderscheid tussen persoonsgegevens en overige gegevens. Persoonsgegevens zijn gegevens die direct te herleiden zijn naar jou, zoals je naam, adres en telefoonnummer. Overige gegevens zijn gegevens die we van je hebben, maar die op zichzelf niet te herleiden zijn naar jou, zoals de premie de je betaalt of de dekking die je hebt. Wij hebben op verschillende momenten verschillende redenen om je gegevens te verzamelen of gebruiken. Hieronder leggen we dit uit.
Om de aanvragen voor financiële producten te kunnen verwerken:
Om je online en offline te kunnen informeren over je verzekering, zoals veranderingen in je verzekering en service-informatie:
Om onze dienstverlening beter, persoonlijker en dus relevanter te maken en voor overige marketingactiviteiten, adverteren, het bieden van relevante aanbiedingen en informatie over onze producten (commercieel):
Om onze dienstverlening beter, persoonlijker en dus relevanter te maken en voor overige marketingactiviteiten, adverteren, het bieden van relevante aanbiedingen en informatie over onze producten (commercieel):
Voor het personaliseren van je interactie met onze website, voor het verbeteren van de online navigatie en voor het maken van rapportages over het gebruik van onze website en app: