Als je telefonisch contact hebt met onze klantenservice, dan nemen we die gesprekken op. Waarom doen we dat? En wat doen we met die gesprekken?
Waarom nemen we onze telefoongesprekken op?
Wij willen graag dat onze klanten ook telefonisch hun wensen ten aanzien van financiële producten kunnen uiten en regelen. Dat hoort bij onze service. Dus als je via telefoon iets wijzigt of afsluit, is het opgenomen telefoongesprek meteen de bevestiging van onze communicatie.
We willen onze klanten zo goed mogelijk helpen. En dat kan alleen als we voortdurend kijken hoe dat beter kan. Daarom nemen we de telefoongesprekken op zodat we onze medewerkers kunnen trainen en onze processen kunnen verbeteren.
Een cookie is een bestand dat op je computer, tablet of mobiele telefoon wordt geplaatst wanneer je een website gebruikt. Sommige cookies zijn noodzakelijk voor een goede werking van de website en andere cookies worden gebruikt voor marketing doeleinden.
zijn om technische redenen noodzakelijk voor de goede werking. Zonder deze cookies zou het kunnen dat de website niet naar behoren functioneert.
laten ons toe om het gebruik van de website te analyseren en de bezoekerservaring te verbeteren.
hebben als doel je ervaring te personaliseren en je relevante inhoud en aanbiedingen te sturen op deze en andere websites.