Door de enorme groei van de totale portefeuille Financial Lease is er binnen DTC de behoefte ontstaan om hier meer grip op te krijgen. In januari start een nieuw team, dat in beginsel zal bestaan uit 4 personen, om de financial lease portefeuille te gaan managen. Als Customer Succes medewerker weet jij de behoefte en potentie van een klant te analyseren en in te vullen met passende producten die DTC aanbiedt op het gebied van financial/operational lease, equipment lease en verzekeringen. Jij ontwikkelt jezelf tot een deskundig sparringpartner en weet de totaalbehoefte van iedere klant in kaart te brengen. Samen met de collega’s ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, maar heb je ook veel contact met banken en autodealers. Wij bieden jou de tools om een allround specialist te worden!
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten die vragen hebben over hun financieringscontract. Dit kan zijn via de telefoon, maar ook per e-mail of whatsapp. Ook ben jij zelf de behandelaar van nieuwe aanvragen en probeer je de deal te sluiten met de klant. Deze afdeling kenmerkt zich door een proactieve houding. Je benaderd bestaande klanten proactief om te vragen of het huidige product nog steeds naar wens is en analyseert of de klant behoefte heeft aan meer diensten die wij aanbieden.
Ook binnen het team wordt een proactieve houding gevraagd. Het is een nieuwe afdeling met nieuwe processen. Jouw ervaring en ideeën zijn belangrijk voor de ontwikkeling van het team en de processen.
Je kunt wekelijks tussen de 32 en 40 uur aan de slag van maandag t/m vrijdag tussen 9.00-17.30 uur en zaterdag van 09.00 -17.00 uur. Indien je op zaterdag werkt, ben je uiteraard doordeweeks een dag vrij.
Als Commercieel Medewerker Customer Succes adviseer je ondernemers op het gebied van hun financieringsvraagstukken. Jij bent in staat om jouw klanten van het juiste advies te voorzien, of dit nou een operationele- of financiële leaseovereenkomst betreft. Maar uiteraard is alleen adviseren niet genoeg. Je hebt een sterk commercieel gevoel en dat gebruik je om de uitgebrachte voorstellen na te bellen, zodat de voorstellen omgezet worden in daadwerkelijke overeenkomsten.
Ook weet jij jouw commerciële vaardigheden in te zetten om de potentie van een klant zoveel als mogelijk in te vullen. Het analyseren en invullen van de klantpotentie is jouw kracht. De klant staat bij jou centraal en dat weet jij goed over te brengen.
Samenvattend:
Kom je bij ons, dan kom je bij een bedrijf dat sterk groeit en de focus heeft op klanttevredenheid. Dat begint met tevreden medewerkers en dat bereiken we onder andere door een open cultuur, waarbij we elkaar helpen en elkaar gemakkelijk kunnen aanspreken. Bijvoorbeeld tijdens de lunch die dagelijks in onze bar gezamenlijk wordt genoten! Maar tevreden medewerkers kijken ook naar onderstaande punten, want je krijgt bij ons:
Leuk, we zien dan graag jouw reactie tegemoet! Mail dan je motivatie en CV naar sollicitatie@dtc.nu en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Omdat wij geloven in onze eigen krachten en kwaliteiten, stellen wij acquisitie n.a.v. onze vacatures niet op prijs.