Let op, geld lenen kost geld Let op, geld lenen kost geld
Nu bereikbaar 030 - 760 5000

Medewerker contractadministratie Zakelijk

Door de enorme groei van het aantal aanvragen voor zakelijke financieringen zijn er vacatures ontstaan in ons gezellige team van contractadministratie Zakelijk. Het team bestaat uit 4 bevlogen en toffe collega's! Als Medewerker contractadministratie FL (Financial Lease) ligt jouw verantwoordelijkheid bij het opstellen, verwerken, controleren en bewaken van alle lease documenten! Samen met je collega’s heb je veel telefonisch contact met onze klanten, banken en autodealers en ontwikkel jij je tot een ware specialist.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je bent verantwoordelijk voor het correct en compleet versturen van contracten naar autobedrijven, klanten en banken. Je controleert en verwerkt ingezonden stukken. En verder allerlei andere administratieve taken m.b.t. de Financiële Lease. Samen met je collega’s heb je veelal telefonisch contact met onze klanten, banken en autodealers en ontwikkel jij je tot een ware specialist. Je kunt wekelijks tussen de 32 en 40 uur aan de slag van maandag t/m vrijdag tussen 9.00-17.30 uur en zaterdag van 09.00 -17.00 uur. Indien je op zaterdag werkt, ben je uiteraard doordeweeks een dag vrij.

Wat wij vragen:

Een vereiste is dat je zeer accuraat kunt werken, een prettige telefoonstem hebt en goed in teamverband werkt. Je bent communicatief sterk, klantgericht en professioneel. Je leert snel en ach, dat je dan nog geen ervaring hebt met financiering of leasing is helemaal niet erg, dat leren wij jou graag!
Het is een pré als je al in het bezit bent van je diploma WFT Basis. Heb jij dat diploma nog niet, dan mag jij dat bij ons uiteraard op onze kosten gaan halen. Hier krijg jij ruimte voor in de baas z'n tijd! En krijg je je studie-uren voor vergoed. 
Samenvattend:

  • In bezit van een MBO diploma
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend
  • Je bent proactief, flexibel, service- en klantgericht
  • Je bent een enthousiaste en leergierige teamspeler
  • Je denkt in oplossingen en niet in problemen
  • Zicht op een vast dienstverband na 7 maanden (indien alles goed gaat natuurlijk)

Over ons:

Kom je bij ons, dan kom je bij een bedrijf dat sterk groeit en de focus heeft op klanttevredenheid. Dat begint met tevreden medewerkers en dat bereiken we onder andere door een open cultuur, waarbij we elkaar helpen en elkaar gemakkelijk kunnen aanspreken. Bijvoorbeeld tijdens de lunch die dagelijks in onze bar gezamenlijk wordt genoten! Maar tevreden medewerkers kijken ook naar onderstaande punten, want je krijgt bij ons: 

  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en zeker recht doet aan de inhoud van je functie, tussen de EUR 2.000,- en EUR 2.750,- bruto per maand o.b.v. 40 uur
  • Winstdeling aan het eind van het jaar 
  • 8% vakantiegeld
  • Een pensioenregeling met een eigen bijdrage van slechts 30%. DTC betaalt 70%
  • WGA gat verzekering volledig vergoed door DTC
  • Collectieve zorgverzekering
  • 25 vrije dagen o.b.v. 40 uur
  • Met het openbaar vervoer zijn we goed bereikbaar. Kom je met het OV dan vergoeden we jouw volledige reiskosten
  • Kom je met de auto en is de reisafstand meer dan 10 kilometer, dan ontvang je 21 cent per kilometer;
  • Een thuiswerkvergoeding
  • We vergeten je niet met je verjaardag en met de feestdagen
  • Naast onze vrijdagmiddagborrel organiseren we regelmatig leuke evenementen. En ook Kerst en oud & nieuw laten wij niet zomaar voorbijgaan
  • Last, but not least: jouw eigen ontwikkeling is voor ons beide van belang. Als jij de motivatie en capaciteiten hebt, helpen wij jou graag om te groeien!

Ben jij enthousiast:

Leuk, we zien dan graag jouw reactie tegemoet! Mail dan je motivatie en CV naar sollicitatie@dtc.nu en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Omdat wij geloven in onze eigen krachten en kwaliteiten, stellen wij acquisitie n.a.v. onze vacatures niet op prijs.